Tiima on moderni työajanhallintajärjestelmä, mikä helpottaa sekä työntekijän että työnantajan arkea. Aikaa säästyy, kun pystyt luopumaan muista hankalista työajanseurannoista.

Tiima on selainkäyttöinen, helppo ratkaisu työajan kirjaamiseen ja seurantaan, millä kasvatat ymmärrystä omasta liiketoiminnastasi. Se myös helpottaa lomien sekä poissaolojen suunnittelemista ja liukumien seurantaa. Myös työvuorojen suunnittelu onnistuu Tiimalla. 

Tiima toimitetaan pilvipalveluna, joten se ei kuormita ylläpidollisesti yritystä liikaa. Mobiilisovellus helpottaa liikkuvien työroolien tai etätöiden työajankirjausta. 

Kysy rohkeasti lisää tietoja, siispä ota yhteyttä!

Järjestelmän lisäksi toimitamme Tiima-käyttöönottoprojekteja ja huolehdimme sen koko elinkaaren aikaisesta tukipalvelusta.


Kaikki palvelumme:


ProjektinhallintaEfecteTiimaIT-asiantutijat